2WD-S klassis võistlesid läänlased Marko Kukuškin ja Valmar Gilden. Kukuškin võitles sekundite ja tuhandikega esikohtade pärast, aga pidi tihedas rebimises alla vanduma lõpuks neljale sõitjale. Valmar Gilden oli lõpuks kümnes klassis, kus startis 19 sõitjat.
Teine klass, kus Läänemaa sõitjad olid stardis, oli SU ja seal tekitasid meie sõitjad rohkem närvikõdi. Stardijoonele asus kaheksa võistlejat. Esikoha pärast hakkasid kemplema allakirjutanu 1700 cm3 mootoriga autoga ja Tartumaa mees Rainer Meus 1800 cm3 mootoriga autoga. Esimeses voorus võitis Kruusma 1,2 sekundiga,teises Meus 0,2 sekundiga ja nii jäi kõik kolmanda vooru otsustada. Selle võitis Kruusma 0,53 sekundiga. Kuna loo autor ja Madis Kruusma sõitsid ühe autoga, tuli esimesel üle päris ärevad hetked, kui enne oma vooru otsustavat sõitu suutis Madis kahe rajatähise otsa sõites autoga teha päris hirmuäratava õhulennu ja korralikult auto ära lõhkuda, mis läks talle maksma kindlana näinud kolmanda koha. Allakirjutanul tuli otsustavasse sõitu minna päris räsitud autoga, kuid vooru ja ka klassi võit tuli sellest hoolimata.
Teine meie isa-poeg võistlejate paar olid Bruno ja Egert Jakobi. Neist suutis isa Bruno teises sõiduvoorus auto alt läbi lasta 200liitrise vaadi. See muljus auto käsipidurisüsteemi ja kannatada said ka silla kinnitusvardad, mis mõjutasid kolmanda vooru sõitu, milles auto ei tahtnud kuidagi stabiilselt käituda. Viga selgus kodus autot käru pealt maha võttes. Kokkuvõtvalt vajavad mõlemad autod korralikku remonti. Egert Jakobi oli lõpuks viies ja Bruno kaheksas. Bruno ütles, et tulemus pole küll kiita, aga kogemuste pagas oli ka nullilähedane ja küll ta ka ükskord tulema hakkab.
Võistlus kuulus korraga Eesti autospordi liidu karikavõistluste, Hepa Premia karikasarja, Lääne regiooni meistrivõistluste; SU karikavõistluste ja mosseliiga karikavõistluste arvestusse.